Witamy na forum!
Użytkownik
no ja mysle tak jak 2 moich poprzednikow;p razem wzietych ;p ale 400 punktow za rr;p
Offline
Użytkownik
glownie chodzi o to zeby wybrac z wypowiedzi Pyriela 1 2 lub 3;p
Offline
Nie chodzi o to żeby wybrać; tam są 3 moje koncepcje jeśli ktoś ma lepsze to niech pisze, tyle że wolałbym abyście trochę bardziej treściwie się wypowiadali... w tym co piszecie wymieniacie zwykle 2 parametry: exp i co po resecie, podczas gdy to czy serwer jest grywalny i fajny czy nie bardziej zależy od ogólnie pasujących do siebie ustawień - np. czy drop jest taki aby do tego 300 lvlu na początku dorobić się wingów, jak łatwo zdobyć exe item itd.
Offline
W sumie narazie mam przerwę w MU, ale się wypowiem :P. No więc można by zrobić z 1k expa, bardzo mało spotów (na arenie wogóle by mogło nie być), zmusiło by to graczy do grania w pt (wprowadzić obowiązkowe? ^^). Inwazje ze 2 razy na dzień z 4 goldami, mały drop piórek, ale za to hojny drop z medali itd. żeby łatwo można było zrobić wingi 1 lvl i ewentualnie z jakiś high lvl czekoladek dać do do dropu takie bardziej porządne itemki (typu fp +9+12) oczywiście z nie za dużą szansą dropu, a o ilości pkt/res się nie wypowiem, bo z tym zawsze jest problem :P
Offline
O to zbliżone do innej mojej koncepcji odnośnie mobków i expienia - wyższy exp (powiedzmy 1000 byłby okej), brak spotów - tzn. na arenie też są ale poustawiane jak na zwykłych mapkach. Do tego regularnie eventy na których do wygrania jest zawsze mob placement... w ten sposób stopniowo serwer by sie coraz bardziej zapełniał mobami aż w końcu miałby regularne spoty które ustawiliby gracze.
Offline
Z tymi punktami po res to nie dokładnie będzie tak - tzn. część punktów musi być dopisywana bezpośrednio do statystyk bo inaczej nie da się technicznie osiągnąć maksymalnych statystyk postaci. Dodatkowo, podobnie jak wcześniej, niektóre klasy postaci (np. elf) będą dostawać ekstra jakiś bonus do statystyk co reset aby choć trochę zbalansować drastyczne różnice pomiędzy klasami postaci.
Co do ilości punktów / reset będzie ona oscylować w przedziale 350 - 500 pkt, jeszcze nie zdecydowałem ile dokładnie.
Offline
Ja w sumie jestem za 3 rozwiazaniem jest nowe i dosc ciekawe tylko moby by musialy byc dosc znacznie obnizone cylk powinien byc obnizony do 4 dni i 1k pkt po cyklu co do spotow to niestety ale sa konieczne nie duże okolo 5 mobów powinno byc ciekawie
ps
rozumiem cykl jako obecnosc 4 dni na serwie lacznie np poniedzialek wtorek czwartek sobota
Ostatnio edytowany przez Yorecki (2008-07-25 19:30:44)
Offline
Użytkownik
JA BYM WOLAL jakby cykl to byl 100h ;D ale wiecie ja mowie nie to co ja bym wolal tylko to co y gracze sie lapali;p ja np na tym cyklu 100h mogolbym byc dosyc dobry
Ostatnio edytowany przez Slay (2008-07-25 22:52:23)
Offline
sory pyriel nie mozna zrobic kolejnych dni np robie kato wchodze potem po miesiacu mam xxxpkt albo wchodze 1 2 3 dzien 4 nie ma mnie i pkt przepadaja zrozumielam to jako obecnosc na serwie chodzby 1h dziennie ilosc godz tez nie wchodzi w gre
Offline
To z założenia inaczej miało działać - tzn. że nie ma znaczenia od jak dawna jesteś na serwerze, każdy ma tyle samo +X punktów. Zarówno nowi jak i starzy gracze; tyle że ci grający dłużej mają dobry sprzęt a ci nowi nie mają nic na starcie, tylko same punkty.
Offline
Użytkownik
a ja i tak wole standardowe ustawienia :P Military edition rządzi
Offline