Forum Serwera RPGMu JIHAD

Witamy na forum!


#1 2008-07-19 19:11:52

Kajdi

Administrator

Punktów :   

Regulamin Forum

REGULAMIN FORUM



Każdorazowe korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.



1. Warunki rejestracji i utrzymania konta

1.1. W celu założenia konta należy wypełnić FORMULARZ REJESTRACYJNY. Jedna osoba może mieć tylko jedno konto na forum.
W formularzu należy podać nazwę użytkownika, prawidłowy adres e-mail i hasło dostępu.
1.2. Login nie może zawierać wyrazów uważanych za obraźliwe, podszywających się pod kogoś innego oraz adresów stron internetowych. Jeżeli zarejestrowałeś taki login napisz do administratora forum o zmianę loginu. W przeciwnym wypadku konto zostanie usunięte.

2. Zasady pisania postów

2.1. Zanim zadasz pytanie kliknij na link: SZUKAJ  - być może już ktoś opisał rozwiązanie Twojego problemu.
2.2. Nie dawaj tematu "Pomocy", "Ważne", "Problem..." itp. W temacie staraj się opisać to czego dotyczy post, tak aby inni mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje pytanie.
2.3. Jeśli chcesz coś poprawić, nie dopisuj kolejnego postu - zawsze możesz kliknąć na przycisk EDYCJA.
2.4. Treści postu nie ograniczaj do słów "Jak w temacie..." lub podobnych - opisz dokładnie swój problem.
2.5. Nadużywanie BBCode lub pisanie wyłącznie wielkimi literami bez celu, oraz nadużywanie wszelkiego rodzaju dodatków będzie skutkowało usunięciem postu. - Wyróżniamy tylko pewne słowa a nie cały tekst.
2.6. Nie odpowiadamy na jakiś "stary" problem, chyba ze chcecie się dopytać o szczegóły - patrzcie na datę.
2.7. Nie dopisuj odpowiedzi, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji i są nie na temat.
2.8. Nie używaj wulgaryzmów (nie próbuj "oszukiwać" automatycznej cenzury), nie ubliżaj innym i zachowuj się kulturalnie ! Pamiętaj też, że niewiedza innych nie jest powodem do szyderstw - więc daruj sobie naigrywanie się z innych.
2.9. Posty piszemy w odpowiednich działach/tematach, treść ma być z sensem i też na temat ! Do luźnych dyskusji może służyć Shoutbox i Off Topic.
2.10. W postach, podpisach itp. nie można umieszczać treści reklamowych.  Decyzja co jest reklamą, a co nie, należy do obsługi forum i nie podlega dyskusji. Jeśli chcesz zamieścić taką reklamę skontaktuj się najpierw z Administratorem.
2.11. W postach/podpisach/avatarach nie wolno umieszczać jakichkolwiek linków do skryptów/apletów itp wpływających na pracę skryptów forum. Wykrycie takiego zachowania, jak i każdego, które naraża bezpieczeństwo forum grozi blokadą dostępu.
2.12. W postach/podpisach/avatarach itp. nie można umieszczać treści pornograficznych, niezgodnych z prawem, obraźliwych lub mogących urazić w inny sposób. Nie podajemy też odnośników do tego typu stron.
2.13. Na forum piszemy po polsku i poprawnie ortograficznie ! Kto ma wyjątkowe problemy - polecam Firefox'a 2 z wbudowanym słownikiem.

3. Pozostałe zasady forum

3.1. Użytkownik dokonujący rejestracji/logowania do serwisu zgadza się na przetwarzanie danych podanych w formularzu rejestracyjnym do celów administracyjnych i użytkowych forum. Jednocześnie użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie poczty elektronicznej zawierającej ważne informacje dotyczące pracy forum od Administratora lub Moderatorów.
3.2. Za porządek na forum razem z Administratorem odpowiadają Moderatorzy - oni decydują, które posty łamią regulamin i jakie podjąć kroki w celu poprawy sytuacji. Ich decyzje są ostateczne. Ewentualne nadużycia zgłaszać Administratorowi.
3.3. Posty łamiące regulamin będą usuwane - w szczególnych przypadkach poprawiane.
3.4. Za łamanie regulaminu forum grozi otrzymanie ostrzeżenia , co może spowodować ograniczenie lub całkowitą blokadę dostępu do Forum.
3.5. Nie zadajemy skomplikowanych pytań w ShoutBox'ie - służy on jedynie do krótkich informacji i pogaduszek. Do pytań, odpowiedzi, opinii jest forum i jego działy. Jeśli coś jest dla Ciebie bardzo ważne możesz w ShoutBox'ie poprosić o pomoc i podać link do tematu, w którym opisujesz swój problem.
3.6. Wszelkie dane podane w formularzu rejestracyjnym są przechowywane w zabezpieczonej bazie danych, do której dostęp mają jedynie Administratorzy Forum. Informacje te nie będą przekazywane innym osobom lub firmom.
3.7. Użytkownik serwisu ma obowiązek utrzymywać w aktywności podany adres e-mail. W przypadku zmiany adresu należy uaktualnić dane w profilu.

4. Wszelkie decyzje podjęte przez administratora forum (ostrzeżenia, usunięcia postów itp) są ostateczne i nie podlegają dyskusji. Na forum nie ma demokracji i często drastyczne środki są konieczne. Szczególna upierdliwość i zawracanie głowy zakończy się banem.


---------------------------------------------------------------
Rzeczywistość jest tylko stanem umysłu!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl